Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz, ziyaret ettiğiniz, ya da WhatsApp hattından sipariş oluşturduğunuz takdirde, size sunulan İptal Ve İade Şartları, gizlilik politikası ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.

Yasal Çerçeve

Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.

Teslimat ve Kargo

Ürün veya fatura sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir.

Önemli Uyarı - Dijital Ürünler

  • Satın alınan her bir ürün, dijital ortamda indirilebilir nitelikte olduğu ve çoğaltıp paylaşılma imkanı olduğu için iade edilemez yükümlülüğüne sahiptir.
  • Yazılım bilgisayarlar/sunucular/hostingler üzerine kurulduğu için kurulumun kaldırılması ile ilgili bir doğrulama yapılamadığından veya kodların başka yazılımlarda kullanılıp kullanılmadığının tespiti mümkün olmadığından iade edilemez.
  • Satın alınan ürünün satın alınmadan önce yazılımının aslının kopyasını inceleyerek gerekli bilgileri almalıdırlar. Yazmayan her özelliği yok kabul edilecektir.

Alıcı Sorumlulukları

ALICI ürün bilgileri sayfasında ve satın alma aşamasında yapılan bilgilendirmeleri dikkate almayıp, yazılımı satın alırsa ve aldıktan sonra bilgilendirmesi yapılan konulardan birinden dolayı iade talep ederse isteği dikkate alınmaz.

SATICI'NIN uyarılarını dikkate almayan ALICI'NIN iade talep hakkı olamaz. ALICI, SATICI'NIN yaptığı ve açıklama alanlarına yazdığı uyarıları dikkate almak zorundadır aksi takdirde iade hakkı bulunmamaktadır.

Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler

Aşağıdaki ürünler için cayma hakkı kullanılamaz:

  • ALICI'nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan ürünler
  • ALICI'ya teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler
  • Teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler
  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar
  • Ses veya görüntü kayıtları, kitap, dijital içerik, yazılım programları, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazları, bilgisayar sarf malzemelerinin ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde
  • Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler

Ambalaj Şartları

Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir.

Yazılım Ürünleri

  • Elektronik ortamda anında (uzaktan) ifa edilen yazılım hizmetleri veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallar
  • Yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri, cayma hakkı ve ürün iadesi dışındadır

Öngörülemeyen Sebepler

Satıcı'nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı'ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir.

Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.

Müşteri Davranış Kuralları

Tarafımıza yöneltilen küfür, hakaret, ya da aşağılayıcı nitelikteki herhangi bir iletişim, destek sistemimiz, canlı destek, WhatsApp veya e-mail yoluyla iletilmiş olsun ya da sosyal medya ve benzeri platformlarda yer alsın, marka değerimizi olumsuz etkileyebilecek nitelikteki yorumlar ve mesajlar ciddiye alınacaktır.

Bu tür iletişimlerin tespiti durumunda, ilgili müşterinin hesabı veya üyeliği, veya sunulan hizmetlerin tamamı ya da bir kısmı askıya alınabilir veya durdurulabilir.

Hizmet Durdurma Hakkı

Tarafımıza ait herhangi bir hizmetin dağıtılması, dağıtımına aracılık edilmesi veya bu dağıtımlara erişerek hak sahibi olunmayan hizmetin kullanılması veya barındırılması durumlarının tarafımızca tespiti durumunda ilgili müşterinin tüm hizmetlerini durdurma veya askıya alma hakkı saklıdır.

Satıcının alıcıya sunduğu desteği kesme hakkı saklıdır, istediği zaman alıcıya verdiği desteği kesme hakkına sahiptir.

İletişim

İptal ve iade süreçleri ile ilgili sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz:

destek@alsayazilim.com.tr
+90 554 188 84 46

Son Güncelleme: 23 Temmuz 2025

Sorularınız mı Var?

İptal ve iade politikamız hakkında herhangi bir sorunuz varsa, uzman ekibimizle iletişime geçmekten çekinmeyin.