Satın alma süreçleri ve müşteri hakları hakkında bilgiler
Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz, ziyaret ettiğiniz, ya da WhatsApp hattından sipariş oluşturduğunuz takdirde, size sunulan İptal Ve İade Şartları, gizlilik politikası ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
Ürün veya fatura sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir.
ALICI ürün bilgileri sayfasında ve satın alma aşamasında yapılan bilgilendirmeleri dikkate almayıp, yazılımı satın alırsa ve aldıktan sonra bilgilendirmesi yapılan konulardan birinden dolayı iade talep ederse isteği dikkate alınmaz.
SATICI'NIN uyarılarını dikkate almayan ALICI'NIN iade talep hakkı olamaz. ALICI, SATICI'NIN yaptığı ve açıklama alanlarına yazdığı uyarıları dikkate almak zorundadır aksi takdirde iade hakkı bulunmamaktadır.
Aşağıdaki ürünler için cayma hakkı kullanılamaz:
Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir.
Satıcı'nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı'ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir.
Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.
Tarafımıza yöneltilen küfür, hakaret, ya da aşağılayıcı nitelikteki herhangi bir iletişim, destek sistemimiz, canlı destek, WhatsApp veya e-mail yoluyla iletilmiş olsun ya da sosyal medya ve benzeri platformlarda yer alsın, marka değerimizi olumsuz etkileyebilecek nitelikteki yorumlar ve mesajlar ciddiye alınacaktır.
Bu tür iletişimlerin tespiti durumunda, ilgili müşterinin hesabı veya üyeliği, veya sunulan hizmetlerin tamamı ya da bir kısmı askıya alınabilir veya durdurulabilir.
Tarafımıza ait herhangi bir hizmetin dağıtılması, dağıtımına aracılık edilmesi veya bu dağıtımlara erişerek hak sahibi olunmayan hizmetin kullanılması veya barındırılması durumlarının tarafımızca tespiti durumunda ilgili müşterinin tüm hizmetlerini durdurma veya askıya alma hakkı saklıdır.
Satıcının alıcıya sunduğu desteği kesme hakkı saklıdır, istediği zaman alıcıya verdiği desteği kesme hakkına sahiptir.
İptal ve iade süreçleri ile ilgili sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz:
Son Güncelleme: 23 Temmuz 2025
İptal ve iade politikamız hakkında herhangi bir sorunuz varsa, uzman ekibimizle iletişime geçmekten çekinmeyin.